shopaholic!


Men jaaaa, kan man annat än att älska REA? Herregud vad jag fyndade igår på hööks. Många billiga fynd. Allt för strax ovanför 700 kr, som hittat! 

Det komiska var att jag kom in på hööks igår, hittade inget och tyckte att det var urplockat. Sen kom Lotta insvepandes och började visa mig så mycket billiga och fina saker, som åkte ner i korgen. När jag stod i kassan fick jag faktiskt höra av henne - Och du som tyckte att det inte fanns något kvar ;) 

Det blev en T-shirt, en HV polo tröja, benlindor (bra att ha), en leksak till Isa (som nu ligger i småbitar på golvet) och bästa fyndet ett par ridstövlar! Något stora är de, så därför köpte jag ett par sulor till. Men när de endast kostade 550 kr kunde jag inte låta bli. Jag har letat ett par bra "tränings stövlar" ett bra tag nu. Trots att de inte riktigt motsvarar det jag hade tänkt, så var dom helt klar väldigt prisvärda! 

Men min  hästshopping är inte över, idag ska jag besöka Häst e Bäst och kolla in deras rea. Jag vet att det kommer finnas mycket fint där med. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0