Godis

Vem har varit latast idag? Jo jag. Men om man är krasslig får man vara lat. Zickan kom förbi mig idag så vi gick bort till rastgården som finns på Frösön. Där fick hundarna springa lös medans jag och Zickan satt och kikade på våra vilddjur. Efter dom hade fått härja lös ett tag gick vi hem till mig och kollade på film. En film som handlade om brottslingar som tog över ett plan. Skit bra film, förutom att vi fick se den utan ljud. Ljudet kom och gick och försvann. Fanns väl en anledning till att filmen fanns på ett Loppis... ;) 

Nu blir det Top MODEL och godis hos Zickan. Hejhej. 

Jag och Zickan ville få en gruppbild när hundarna satt på bänken.. Att få 4 hundar att sitta still tillsammans på en bänk var inte det lättaste. Så därför blev det bara Isa som kom med på bilden

Jag fick en bild där alla var samlad...


Zune och Isa i fullfart! 


Bestämda steg mot rastgården. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0