Söndag


Nu är det bara 5 arbetsdagar, och sen går jag på julledighet. Vet inte riktigt hur mycket jag kommer vara ledig, förhoppningsvis så mkt som möjligt! 

Igår åkte jag och Sofie till ridhuset med våra ädla springare. Fabbe och jag jade lite skilda åsikter. Han ville springa i fullfart med huvudet rätt upp i luften, och helst av allt gå ut ur ridhuset. För enligt honom var det monster överallt där inne.. Tillslut lugnade han ner sig, och då gick luften typ ur honom. Bitvis fick vi till en bra känsla och flyt, men eftersom han blev så trött så fick vi avsluta halvnöjda.. 

Jag hoppade även upp och trimmade gamle härliga Nalle en stund. Han var riktigt pigg och arbetssugen. Med honom joggade jag mest runt och försökte få honom att bli rakriktad. Han blev fin så vi avslutade med att prova på att göra några galoppombyten. Och visst bytte han, men det blev ett par språng efter med bakbena. Men nästa år, när han är 22 år då ska vi nog allt få till rena byten!! ;) 


Vårt vinterland.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0