Nytt i garderoben :D


Jag Ä L S K A R att shoppa när det är sjukt B R A priser. Det är då man "sparar" pengar!! ;) 

Just nu är det 50 % på massa fina ridkläder & hästsaker på hästaffären Häst e Bäst. Dom har så mycket fint, herregud, jag vill ha allt där inne! Jag längtar tills lilla Faidis är tillräckligt gammal för att ha fina saker på sig. Just nu är hon nöjd med att ha en lädergrimma.. Det enda som är positivt med det är att desto mer kan jag handla till mig själv! Idag åkte jag hem med ett par nya ridbyxor, en HV Polo fleecetröja, ett par sporremmar och en ny stalljacka - just den var välbehövligt då dragkedjorna har gett upp på samtliga stalljackor.. 

Dagens inköp! 

Närbild på byxfickan på ridbyxorna, så snyggt!! 

Fräcka! 





Kommentarer
A-C

Fiiina grejer! Sjukt snygg du är i stallet nu då;-)

2014-12-12 @ 09:05:10
URL: http://www.whinneyochwilbur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0