Smygreklam för lotto!


Idag har jag varit ledig från allt som har med jobb att göra, och istället fokuserat på hästar, ridning och återigen hästar. 

Den dagen jag vinner miljoner på lotto kommer jag att bara spendera alla mina dagar i stallet, med hästarna och Isa. Så himla skönt att slippa stressa, slippa skynda sig hem, utan bara mysa på och ta det lugnt. Annars ska man försöka hinna rida innan det blir mörkt (omöjligt nu) hinna hem och tvätta kläder eller göra andra tråkiga hushållssysslor. Eller ha dåligt samvete för att jag inte hinner med stackars Isa. 

Så fler dagar som denna hade varit kanon!! Det kanske är så att jag borde börja spela på lotto..? 









Kommentarer
Zickan

Isa ser fyllig ut... Zune saknar sin stora tjej!!

Svar: Sådan matte, sådan hund.. ;)
Madelen Toresson

2014-12-08 @ 20:24:21
URL: http://www.bitarmedzickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0