....


Jag tror att jag och Fabbe är inne i en dålig period nu. Igår hade vi åter igen helt skilda åsikter. När jag sa höger, så sa Fabbe Nej. När jag sa rygga så sa han Nej. När jag sa hoppa så sa han nej. När jag sa galopp så sa han nej. 

Jag brukar alltid tänka positivt efter varje ridpass, fokusera på det som var bra och inte dåligt. Men igår fokuserade jag totalt på det dåliga. Trots att det stundtals gick bra och vi avslutade ridpasset helt okej. Känslan var usel. Men, efter jag kommit hem och ätit mackor, grisfötter och fil så förstod jag inte varför jag blivit så upprörd över ridningen...? Kan faktiskt ha varit så att jag var hungrig och grinig själv. (Stackars Fabbe) Åtminstone hoppas jag på det! Nya tag i morgon, med mat i magen och ett glatt humör!! 

(Och eftersom jag har hämtat och burit 100-tals kilo hö till Fabbe idag,  så borde han verkligen visa sin tacksamhet och springa jätte fint i morgon) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0