En onsdagkväll med Hasse.


I onsdags var det träning för hästarna, och även för mig. Med tanke på träningsvärken jag har i ljumskarna.. 

Både Fabbe och Nalle var riktigt fina och duktiga! Med Fabbe jobbade vi lite lätt samling i traven, och med Nalle blev det mest lösgörande arbete och på slutet fick jag sätta ihop honom. Zickan var med hela kvällen, motionerade Theo och passade även på att fotografera mig och hästarna. 

Även Nalle är Helenas häst, och det är himla tur att hon har två fina hästar som jag just nu får rida, träna och tävla :) 



Så fin!! 



Trots sina 21 år kan Nalle fortfarande föra smidiga och ordentliga bocksprång ;) 


Lite lätt samling i traven (så fin) och efter ett par steg framåt i en lite lägre form. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0