Vart tog det fina vädret vägen?


Men vad hände med vädret? Vi som har haft det så varmt, soligt och fint väder. Idag har det snöat och haglat i stora mängder. Stackars Fabbe förstod inte alls vad det var som smattrade och lät högt från ridhustaket. Skönt att vi var inomhus. För att ha varit ute i det ovädret hade inte varit en höjdare...

Theo då? Han har Felicia och Sanna tagit hand om idag. Himla skönt att bara behöva åka till ett stall idag. Jag är och har varit så trött hela veckan, så ikväll blir det inget valborgsfirande för mig. Utan det blir sängen och en rejäl tupplur! 



Farba börjar bli rund och fin! :) 


Jag åkte förbi hööks efter jobbet idag. Det blev ett par boots till Fabbe och så hittade jag en gel som gör så att knopparns håller ihop bättre. Jag testade att knoppa Farba med gelén, och den fungerade riktigt bra!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0