Läromästare


Min stora guldklimp har fått haft en annan ryttare på sin rygg. Jag har inte haft tid att rida honom, och så tänkte jag även få Saga att inse att Dressyr är roligare än hoppning ;) 

I onsdags fick hon jogga honom själv i ridhuset. Jag skrev och frågade hur det hade gått och som svar fick jag: Det gick superbra!! 😍 vilken fin häst du har och så snäll det gör inget om du lämnar kvar honom 😳  

Igår fick hon också rida honom, Saga var så duktig! Hon gjorde galoppombyten, piaff, lite passage och några små piruetter i galopp! Theo gick där och bockade fint på huvudet och var lika snäll och bra som gamla läromästare ska vara. Han var ju så bra att jag nästan får en liten tår i ögat. Hihi. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0