Stress, urk.

 
Efter att ha stressat i stallet, hets ridit Theo, skyndat sig iväg till akuten för att besöka Amanda, stressat på affären, stressat iväg till stallet för att sköta om Theo, slängt in hästarna och matat dem. Allt detta stressande för att enbart kunna skypa med min gode vän Elin, som förtillfället befinner sig på Irland där hon jobbar med turidning. Men efter att ha väntat nu i 20 min inser jag - Hon har glömt mig. Så tjiii fick jag. Det blir inget skypande eller skvallrande ikväll. Fan vad värdelöst att jag stressa runt tidigare idag, helt i onödan. Bläää. 
 
Men om något helt annat än att stressa. Jag råkade köpa en bok som heter "fitness för ryttare". Träningsnarkomanen som man själv är *Rhm rhmm* kände att det kanske är dags att börja träna. Nog för att jag ibland tränar på gym (när jag hinner, så typ aldrig), men den här boken handlade enbart om vad vi ryttare behövde för träning, kostråd mm. Jag tänkte att jag kanske blir mer motiverad till att träna om det är liiiite hästrelaterat. Fortsättning följer ...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0