Måndag

 
Måndagar är den dagen då jag är som effektivast. Jag hinner göra allt utan att stressa. Att Zickan dessutom hade mockat åt mig idag var fantastiskt! 
 
Iaf, på måndagar är det jag och min lilla "projekthäst" som trimmar ihop. ägaren tyckte att hon behövde lite varierad träning och föreslog att jag skulle rida dressyr på henne. Själv tycker jag att det var en utmärkt ide då hon är riktigt fräck och har potential. 
 
 
Han har även ett varmblod (så vacker alltså!!) som idag fick gå ett par varv på ridplanen med mig på ryggen. På honom pågår det inridning ala Madde och Martina. Lugnt, metodiskt, försiktigt utan en massa mes och fiffel. Så som det ska vara :) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0