Gud

 
Visst vare så att Gud skapade Jorden och människan på sex dagar och vilade den sjunde dagen? Skitsnack säger jag att det är! Jag är 100 % säker på att han var tvungen att städa, plocka undan och röja bort en massa skit och skräp den sjunde dag, och hade inte tid för vila. 
 
Självklart har även jag (kors i taket) tvättat kläder, röjt undan och putsat min lägenhet idag, söndag. På eftermiddagen drog jag vidare mot stallet. Eftersom Theo vilade idag blev det även där tvättande, städande och röjande. Yeeey. 
 
Efter att ha stallat klart åkte jag till nästa stall. Idag fick Farba promenera trekanten med mig på ryggen, utan någon trygg gammal Nalle framför sig, det gick såklart galant! Fabbe fick lite kvalitetstid och en massa kli och mys.
 
 
 
Så här glad var Isa när jag skulle ha henne som fotomodell. Hon tyckte att det var pinsamt och jobbigt att posa med grimman på. När den åkte av blev hon glad och gick med på att leka modell ;) Vi två motionerade varandra idag. Det blev en powerwalk, som varade i ungefär 4 min. Därefter blev det ett lunkande tempo, så mkt trivsammare ;) 

Men den motionen jag fick idag är som bortblåst, men tanke på att jag har tryckt i mig ett flertal Cheezballz och chips, till det har jag släckt törsten med trocadero. Nyttighets kommittén! ;) heheee... 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0