Fredag till söndag i bilder.

 
 
I fredags tog jag och Farba en premiärtur ut i skogen med gamle, trygge Nalle. Det gick som en glans, duktiga fina Farba! 
 
 
I Lördags gick jag och Zickan till ridskolan för att trimma våra fina pållar. Viran trampade på som attan på vägen dit, och om det är något hon kan så är det att sätta sig ORDENTLIGT i piaffen. Täänk om en viss liten herre vid namn Theo  kunde "se och lära" ? 
 
 
 
 
 
Mamma följde med mig och Zickan i lördags för att filma mig lite. Välplanerad som jag alltid är *blink blink* hade jag typ inget batteri i telefonen. Men några få filmer i piaff och galopp fick hon till. Det är galet bra att ha med någon som filmar, man får helt klart bättre uppfattning om saker och ting. 
 
 
Igår tog Zickan med sig sin kamera och fotade lite när jag red. Det blev mycket styrketräning i form av piaff. Jätte jobbigt tyckte Theo, men vi fick till några steg som var okej. Däremot briljerade han totalt i bytena igår, såpass att vi nu kan börja nosa på seriebyten. Ja, iallfall upp till vart 4:e. Så nu gäller det för mig att lära mig att räkna och rida.. 
 
 
 
Theo glänste i sina nya benlindor som jag köpte i veckan på Häst e Bäst. Sjukt fräcka, eller hur? Det fanns i andra färger, så nästa gång jag sticker dit så ska jag invenstera i ett par till. Jag hade även på mig en ny tshirt från tattini, som också köptes i veckan, den är rätt söt och fin med blingbling i olika färger på framsidan. När jag endå håller på att skriva vad jag köpte på Häst e Bäst, så gjorde jag världens fynd där och hittade en HV Polo tröja med 70% rabatt, me like!!! 
 
Även Fabbe har blivit trimmad i helgen, men tyvärr har jag glömt telefonen i stallet (både i lördags och igår) så därför blev det inga bilder tagna på honom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0