Uppdate från utlandet!


Man vet att man är borta och har "semester" när man har spenderat hela dagen i en soffa, läst modetidningar, ätit choklad och pratat svengelska. Inte nog med att jag har ätit choklad, det har även slunkit ner en och annan ost, korv, mackor, godis, coca Cola, vin och cupcakes. Jag har en känsla av att det kommer att sätta sina spår... Heheeeee. Men ibland måste man unna sig!  

Bortsett från att jag jobbar hårt på att dra på mig extra kilon så är allt bra här i Geneve. Det är fortfarande varmt, ca 15 grader. Inte som hemma där det tydligen har snöat idag! Zickan som är värsta vinterkvinnan skickade glatt mms på snön idag. Själv hoppas jag på att den håller dig borta ett tag till.. 






Lite skillnad från Sverige och Schweiz, eller hur? 




A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0