Fyllde ut garderoben, lite.


Nu är semestern över, härligt! Jag ser fram emot min fartfyllda vardag, åkandes mellan olika stall och rida på fin fina hästar! 

Trots att jag upplevde att det blev lite långtråkigt när jag var i Geneve. (Tydligen så blir jag inte så stimulerad av att sitta i en lägenhet och flänga runt på stan.) tar det emot att säga, det var nog behövligt! Jag känner mig piggare än aldrig förr. Fett nice! 

Det blev tyvärr inte så mycket shopping som jag hade hoppats på. Det fanns typ inget i min smak. Tillslut hittade jag ett fint skärp. Så det fick åka med hem. Däremot åkte vi till Felix Buhler, som numera är min favoritaffär. Ååååh så mycket fina hästsaker och kläder dom hade, och till bra priser! Tyvärr så stängde affärer strax efter jag kom dit, så jag hann bara med att kika ett varv rafsa åt mig en tröja och ett par HV Polo benlindor. 

De sista dagarna spenderades med släkt och vänner. Vi åt fruktansvärt god mat hela helgen, vilket syns.. Heehe.. Drack riktigt bra vin. Och surrade om allt och inget - på engelska! Självklart kommer jag sakna mina favorit (har bara de två) kusiner och moster!  









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0