Måndag


Idag har jag shoppat loss, totalt! Det blev allt från svampar, stallpellets, pälsglans, kanelbullar och tavelramar, nytt halsband och koppel till Isa. 

Efter shoppingen åkte jag till stallet, lekte hovslagare och slog på en tappsko på Theo. Därefter red jag Gazzen på planen (som var hård) så det blev bara lite skrittjobb. Så nu får snön komma, så det går att rida ute igen... När allt var fixat och klart åkte jag till Fabbe. Jag och Sanna red en tur ute (nu med pannlampor!!;)) Det blev bara lite skritt poch trav, däremot gjorde jag miljontals skritt-trav-skritt övergångar. Det är svårt att låta bli att rida dressyr, trots man är i skogen och rider rakt fram. Jag försöker alltid rida tempoväxlingar, övergångar, skänkekvikningar, öppnor, slutor. Dressyrtönt - jajamen!! :) 




Min gamla sadel är till salu, någon som är intresserade? Det är en Ideal, normal mot vid i bommen. Mkt skön och fin!! 


Isa dom numera är värsta tuffingen i sitt nya halsband med nitar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0