en helg som vanlig människa

 
 
Denna helg har varit en hästfri helg (Tack Emma, Frida och Jarek). Ibland är det skönt att bara få vara en "vanlig människa". I fredags blev det utgång. Först förfest som enbart bestod av charader. Vi alla var helt inne i leken, pratade knappt utan körde all in och försökte oss på att förklara saker och ting utan ord. Helt galet roliga försök till att förklara saker och ting, typ som hundmatta, pinne i sängen, Släkt mm. Hahahaha. Därefter blev det självklart ett besök på Hörnet. Hetaste utestället i Strömsund. Självklart var det smockat med folk, typ 30 pers. Men vi som var där hade kul, helt klart. När klockan slog 02,00 blev det efterfest, hela natten lång. Ärligt så märks det att varken jag eller Amanda är några partypinglor längre, med tanke på att vi båda låg som riktiga soffpotatisar hela lördagen. Käkade snabbmat, chips och godis. Nu ljög jag. Jag var faktist något piggare än Amanda så jag besökte min mormor, åt middag, bytte gardiner och lyssnade på klassisk musik med henne. 
 
Efter helgen så är jag taggad att mocka skit, hänga i stallet hela kvällarna och rida ute i kylan igen. När jag tänker efter tar jag tillbaka det sista. Jag ser inte fram emot denna kalla mörka tid vi är i och har framför oss... Blä för hårda ridplanar och upptagna ridhus... 
 
Förresten! I fredags fick jag äntligen fotografierna på mig och Fabbe från tävlingen i Ramsele. Så nu i veckan måste jag försöka ta mig på en affär och köpa en fin ram till kortet. För självklart kommer det kortet att få stå framme! :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0