En helg med ett stor H


Det känns som om jag har tagit ett stort steg i rätt riktning. Att äntligen, efter ett par dagars trimmande, fått in känslan för ridningen igen är bara för bra för att vara sant! Jag har en väldigt väldigt bra känsla av att detta kommer ge bra resultat. Bra ridning.  Rätt ridning. 

Allt jag har gjort i helgen har varit hästrelaterat. (Kanske inte så ovanligt) Vinterdäcken sitter på Theos lyxåk, Gazzen motionerades i lördags, Fabbe trimmades i fredags (och var såklart awesome!!) Theo trimmades idag och avslutade med en galopp som var to die for. Men vägen dit idag var lärorik och utvecklade, för mig. Eftersom Theo fick för sig att bete sig som en sur gammal gubbe. Check!! 

Häst e Bäst hade även en glamour kväll igår. Där bjöd de på tilltugg, modevisning, shopping och utlottning av finfina vinster. Självklart hade jag svårt att hålla plånboken i styr, så jag köpte ett par termoridbyxor (vad de nu heter) Så i vinter slipper jag frysa om rumpan. Eftersom jag shoppade fick jag chansen att vara med på utlottningen av täcken från Shires, HV Polo produkter, Bocaj ridskor & stövlar, presentkort, pannband mm. Strax innan sista modevisningen var utlottningen. Vet ni vad? Jag lyckades faktiskt vinna ett par ridskor från Bocaj! Lycklig tjej! 

Det var sjukt fina kläder som visades upp, av fina och duktiga modeller! Jag hittade en väldigt fin kavaj, med bling 😍 och knappar som man kan byta ut. Så igår bestämde jag mig, det blir en sådan kavaj som ska få pryda mig på nästa års tävlingar. 

Tack Häst e Bäst för en grym glamour kväll, ni är bäst! 

Och Tack Hasse för all tips och hjälp i helgen, du är som alltid bäst! 


En sådan här, fast svart och extra långa armar. Så fin!! 



Dessa skor vann jag. Välbehövligt när mina gamla riktigt slitna nu... 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0