Vad har vi lärt oss i helgen?


- Jo att hästar är, åter igen hästar, och att man kan verkligen inte förutspå hur de kommer att reagera.

Om man går in på equipe ser man tre bokstäver efter mig och Theo i resultatlistan. (Ett tips: kika längst fram, eller bak. beroende på hur du tolkar resultatlistan)Tre bokstäver som är skrivna i följande ordning - Ute. Vet ni vad det betyder? Utmärkt excellent! Eftersom vi lyckades uppnå detta beslöt jag mig för att stryka mig från de andra klasserna som jag skulle starta i helgen... Ett klokt och bra beslut enligt mig själv.

Självklart är han fortfarande mitt lilla gullepjuttefjun som jag tycker om allra mest!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0