Latmaskar?

 
Idag fick dressyrsadeln, kandaret, sporrarna och pisken vara kvar i sadelkammaren, för idag åkte skippys hoppsadel på Theo!! 
 
Vi gjorde en mindre bana av en kombination (räcke-räcke) som dessutom fick agera enkelhinder på volt, och så slängde jag fram en oxer på diagonalen. Theo tyckte att det var super kul, som vanligt! Så det var gasen i botten från början. Men efter ett par halter innan hindren lyssnade han på mig någorlunda. Ibland tog han dock kommandot och då var det full fart! ;) 
 
Efter hoppningen var vi båda sjöblöta av svett. Huvva!! (Jag som brukar säga att hoppning är för latmaskar..) Jag ska även lägga till att det var 23 grader varmt, helt galet varmt för att vara Östersund! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0