Fin häst

 
Efter ett par veckors skogsturer bland stockar och stenar var det äntligen dags för ett riktigt dressyrpass på en ridplan med Fabbe! 
 
Vi började att jogga runt för att checka av hur han kändes. Efter ett par minuters joggning började jag kräva mer tryck och bärighet - och det fick jag. Efter massa galoppfattningar fick jag det vi alla strävar efter rygg, bakbenen och en front - En häst som arbetar! Trots att det ännu bara blir ett par steg så är vi på rätt väg. Och det känns kanoooon! 
 
Han var så fin och duktig att jag nu känner mig alldeles för lyrisk och pigg för att sova. Eller så beror det på de två kaffekopparna jag drack för någon timme sen.. 
 
Zickan var med och kollade, filmade och knäppte kort! Så bilderna är från dagens pass! :) 
 
 


Kommentarer
Helena

Underbara bilder! Det kan man kalla bakbensaktivitet :-)
Ni var så duktiga och fina!

2013-05-21 @ 00:28:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0