Bra bättre BÄÄÄÄST !

 
Ni alla vet redan att jag tycker att Hasse är bra bättre bäst. Det finns ingen som kan lära ut och förmedla känslan i ridningen som han kan. Liksom allt annat som har med hästar att göra. Han är bäst. Inte nog med det, han är även en fantastisk person, både som vän och tränare. Ödmjuk och han har ett hjärta av guld! 
 
Igår ställde han upp, som vanligt. Lika engagerad, hjälpsam och bäst som alltid! Ni skulle ha sett vad han trixade, fixade och grejade bara för att kunna hjälpa mig och Theo igår. Det är inte många tränare som gör sådant för sina elever, men tänk att det gör min tränare! :) 
 
 
 
 
Hasse, jag är så glad och tacksam för allt du gör och hjälper mig med -  I love you! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0