ajajajaj AAAAAAAAAHJAAA.

 
Jag har då råkat ut för en "mindre" olycka och har därför ridförbud nu. Men ni alla som lever på att - skadeglädjen är den sanna glädjen samt ni som gottar er i andras olycka och sorg. Ni kan slänga er i väggen. För jag är lika glad endå. Punkt slut. Over and Out. 
 
Men eftersom jag har ridförbud så har jag fått motionera och träna Theo på töm nu ett par dagar. Det har gått riktigt bra för han har jobbat på som saaatan. Jag tror att behandlingen av laser gjorde susen på honom! 
 
Men eftersom jag är lika glad trots allt, och Theo är glad eftersom han alltid är glad så borde Zickan vara gladast eftersom det är hon som ska få trimma Theo nu framöver. Yeey! 
 
Hasse och Theo in action! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0