Nu lägger vi dressyren på hyllan

 
Med bestämda steg och hopp invigde jag och Theo hoppbanan idag. Jag har nämligen bestämt mig för att skita i allt som heter dressyr ett tag framöver.  Så Med dressyrsadel (heeehee) och vita skydd flängde vi fram i världens galopp runt, runt och runt. Efter ett par varv insåg jag att - vi måste ju hoppa när det står en hel bana framme. 
 
Det måste ha varit väldigt underhållande för dem som kikade. Det var full rulle, hoppade hinder som inte skulle hoppas, hoppade 2 M ifrån varvat med 2 cm ifrån hindret, i dressyrsadel dessutom! Men på slutet fick vi in flytet. Och därför avslutade vi med att rida dressyr.. Heheee. Det var som svårt att låta bli när han kändes fin och lösgjord efter hoppningen :) Det var tydligen inte så lätt att lägga dressyren på hyllan. Hihi. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0