Blekfis goes kräfta

 
Yooo! 
 
alltså vilken skön dag jag har haft! Dagen började med att jag och Andreas drog till en sjö med värst grymma sandstranden för att steka i solen. Sagt och gjort! Efter tre timmar utan solkräm såg och fortfarande ser vi ut som nykokta kräftor! Det var helt galet varmt, så även jag (som är största badkrukan) hoppade i sjön och badade i Jaaa, 5 sekunder. Det var inte så varmt och skönt i vattnet som Andreas påstod. 
 
Även Theo har fått stekas idag. Dock i ridtältet och med mig på ryggen. Stackarn var sjöblöt i svett efteråt. Idag var han faktiskt helt okej. Han har varit lika stel och styv som en planka i veckan efter den långa transportresan. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0