Stekarn


Jaha... Det visade sig att det var ögoninflammation jag har råkat ut för. Så just nu går och rider jag runt som värsta stekaren med solbrillerna på! ;) 
 
Igår red jag båda pållarna. Fabbe fick bara joggas runt i trav och galopp, med mkt tryck framåt. 
 
Theo som just nu är nöjd med livet (eftersom jag har köpt en ny sadel), gick kanon bra! Han verkligen rör sig så sjukt mkt nu, så att det är svårt för mig att rida. Men jag vänjer mig nog så småningom. Allt fungerar klockrent nu, byten, piruetter, piaff och skolorna, tack vare att sadeln inte trycker, klämmer eller låser fast honom. Hoppas att det här fortsätter framåt nu, för jag vill verkligen inte ha fler bakslag.. 
 
Zickan knäppte bilder på mig när jag red igår.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0