värsta mardrömmen

 
Jag har en svag känsla av att jag känner liiiite press inför kommande tävlingssäsong. Inatt drömde jag att jag var på tävling med Theo. Vilket kaos det var! Jag hade ingen koll på vilket startnummer jag hade, inte heller vilken tid min klass startade. Dessutom hade jag ingen koll på vilket program jag skulle rida. Jag visste inte vart framridningen låg och inte heller vart tävlingsbanan låg. Theo var oknoppad och mina ridstövlar var försvunna. Men jag visste iaf att jag skulle tävla... 
 
Inte nog med att INTE jag hade koll. Jag hade dessutom med mig 10 st hästskötare som inte heller hade någon koll. Värsta yrhönorna. 
 
Men tillslut kom jag på att det var LB:3 jag skulle tävla och jag hittade dessutom framridningen (som för övrigt var en isbana) men programmet kunde jag inte. Nej nej. Jag var 100 % säker på att när jag väl gick in på banan skulle jag kunna programmet utantill, eftersom jag hade tävlat det förut...
 
Tur att det var en dröm! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0