Söndag

 
Ååh, vilken lugn och skön helg jag har haft. Eller? När jag tänker efter har jag hunnit med en massa saker. Bla, kollat på hockey, hälsat på farmor, hämtat en bil, umgåtts med Amanda och Sofi, hälsat på Isa och Björn, hängt i stallet, haft goa sovmorgonar, varit med Zickan, tvättat kläder, städat min stökiga lägenhet och nu sitter jag och ska arbeta. Yepp. Passar bara på att blogga lite innan... 
 
Annars så rullar hästlivet på bra. Theo och jag har haft lite olika åsikter om hur och vart rygg och ben ska vara placerad under ett ridpass. Men efter lite hjälp av Zickan som fick agera som testpilot, bollade vi fram några ideer och tillslut var vi alla tre nöjd och belåtna. Idag är tanken att vi ska jobba vidare på samma koncept. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0