Nytt år - Ny blogg

 
Men hallå folket! 
 
Jag vet att jag är sämst på att blogga. Meeen, nu ska jag åter igen försöka göra ett nytt försökt till att bli mästerbloggaren ala Kissie. Så ni kan lätt förvänta er 5 nya uppdaderingar varje dag. Nu kommer jag verkligen SATSA på bloggen och därav har jag valt att skriva om allt och ingenting *blink blink*. Framför allt kommer bloggen handla om min träning och mina matvanor. För att inrikta mig lite djupare på just den kategorin så menar jag självklart antal kg jag lyfter med grepen och antal kalorier jag får i mig av all vetekli och betfor som jag äter konstant.  NÄÄÄÄÄRÅ. Nu blev ni allt lite skraj va?! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0