Gårdagens ridpass

 
Gårdagens ridpass var helt okej. Jag började ridpasset med att checka av honom i skritten. Några piruetter, slutor, skänkelvikningar och massa ryggningar. I traven blev det  travslutor genom diagonalen och på volt, och även mycket öppnor längst långsidorna. Han ville gärna släppa rygg och bakben och bli lång och oengagerad. (Klart! Det är ju jobbigt att behöva använda heeeela kroppen) Men efter lite Hasse tips som jag har lagt på minnet kändes det bra. Jag känner verkligen att det är dags för träning snart. Både jag och Theo har liksom blivit lata och tjocka, och behöver ett riktigt mördarpass för att komma tillbaka till toppformen igen. Som sagt, det är enbart Mr. Hasse som kan få oss dit igen :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0