Fredagsmys i stallet

 
Så om 15 min slutar dagens arbetspass och då sticker jag till stallet. Wiihoo. Idag är jag även Virans slav så det blir mockning och matning x 2. Får se om jag klarar av att bege mig ut i kylan. Fast det lät ju lite mysigt att rida ut en sväng barbacka på primadonnan. Sjävla mr handsome får gå ett joggingpass i ridhuset. Jag har sjukt mycket träningsvärk efter gårdagens ridpass och förhoppningsvis fick han jobba lika mycket som jag fick. Haha... 
 
Jag har även kvällsfodringen så jag får väl "äntligen" tid till att linda upp alla mina benlindor som jag tvättade för någon dag sen. 
 
Seee ya! 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Du kanske klär på dig lite bättre än vad jag gjorde igår... MIN HANDSKE FRÖS OCH GICK JU INTE O RÖRA PÅ :o


HAHAHHAH BILDEN!!!!!!!!

Svar: Hahaha. Du ska lyssna på någon som är lika "gammal" och erfaren som jag. JAG SA JU ATT DU SKULLE FRYSA IHJÄL!!! ;)
Madelen Toresson

2013-01-18 @ 17:17:33
URL: http://fridaaaa.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0