Flashbacks

 
Jag satt och kollade igenom ett par fotoalbum igår och hittade ett par bilder på mig och några hästapållar. Självklart är korten fotade för ett x-antal år sedan. Inte för att jag börjar bli gammal. Men jääklar vad åren rusar iväg snabbt...
 
1. Två år och nybliven hästägare till Gunghästen. (Även att han fick det fantasifulla namnet Gunghästen) 
2. Om jag minns rätt var det hästensdag på den "stora ridplanen" i Strömsund. På den tiden var jag med i en voltigegrupp, och vi gjorde en uppvisning. Jag bla stod på hästen Cimona och gjorde kullerbyttor. Snäll häst! Och redan då hade jag hjälpen på sne, skönt att se att saker och ting aldrig förändras...
 
3. Jag och min första riktiga häst Gutten. Och nej, jag kunde nog inget om avstånd på den tiden..
4. Jag och Peter Pan, som fortfarande är en riktig trotjänare och lär eleverna på Strömsunds Ridskola allt han kan. (Snygg frilla jag har, haha)
 
 
 
 
5. Gutten och jag hos min Farmor på Långåsen. Jag minns att den sommaren var grym för min kompis Martina och jag typ bodde hos Farmor och red de stackars hästarna minst 2 ggr om dagen. 
6. Detta var nog den finaste hästen jag visste om när jag var yngre. Förstå hur lycklig jag var när jag fick rida honom! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0