eeeeh dålig början

 
Dagen börjar skit... Försov mig 2 timmar och påväg till verkstan fick jag punka. Tack tack. Dessutom hittade jag ingen domkraft eller fälgkors i bilen. Så jag fick då fint stå längs vägen och vänta på hjälp. Men tillslut anlände min lillebror Björn och vips så var det ett nytt däck på bilen. Grejen är den att jag kan faktiskt byta däck själv, men antagligen trodde väl alla som såg mig att jag inte kunde det. Såå därför var jag tvungen att påpeka det här ;) 
 
Idag ska Theo få vila. Han har fått gått nu i två dagar och han har som sagt både presterat bra och dåligt. Men allt kan inte vara som en solskensdans utan man ska väl ändå ha en massa att jobba och träna vidare på. Det antar jag att alla här i hästvärlden har. 
 
Precis just hittade jag två filmer på datorn när jag rider Flicka. Ni som inte har sett henne när hon rids, ska jag försöka lägga ut dom kanske? =) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Däck

Vad jobbigt med punka! Jag tycker alltid det händer när man är försenad/ har en tid att passa... Typiskt!

2013-01-24 @ 09:41:14
URL: http://www.xn--rezulteo-dck-pcb.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0