Lördag

 
 
Eftersom Frida har skällt på mig och sagt att nu jäääävlar måste jag bli bättre på att uppdadera bloggen, annars skulle hon hitta på massa bus så som att ge Theo saft i stället för vatten osv. Näärå, jag skämtar bara. Eller saften var ett skämt, det resterande stämmer förträffligt bra. 
 
Eftersom jag har utsläpp, fodringar och insläpp i helgen så har hela dagen spenderas i stallet. Theo fick gå ett pass i ridhuset och det var välbehövligt. En vecka i latmaskens tecken har satt sina spår och han var lite stel och styv. Men efter lite rollande, ryggande, flyttande och piffande blev han lösgjord. 
 
Jag har även ridit en liten vit ponny idag. Nej, det är inte Viran jag menar utan stallets andra vita lilla ponny, Pippi. Hon är ju söt som socker. iiii. Det blev så anvancerade rörelser som skritt och lite skänkelvikningar. Ibland förvånas jag över min kapacitet som ryttare. Att lyckas skritta runt på en ponny, helt otroligt! Fast något som uppenbart var svårt var att få henne att skritta kvar på ridplanen. Hon ville mer och gärna smita därifrån och gjorde även det ett par gånger. Hahaha. 
 
 
 
 
Joo jag vet, sjukt snygga ridkläder. Ni kan kontakta mig för att få tips på olika outfit´s! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0