Äntligen!!!

 
 
I söndags åkte jag, Martina och Theo bort till Berg för att rida en lektion för våran favorit Hasse. Jag var helt ärligt lite nervös med tanke på att jag inte hade tränat för honom på 4 månader.. Men nu i efterhand förstår jag inte varför jag var det för det gick såklart galant. Nog för att jag var något ringrostig, efter i hjälperna och allmänt förvirrad så lyckades Hasse hjälpa mig att hitta tillbaka till känslan och ridningen. Jag är verkligen lycklig lottad som har världens bästa dressyrtränare. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
AC Gulle

Hej på er! Så himla snygga boots! Och min innerliga älsklingsfärg! Klär er så bra! Take care. Kram

2013-02-05 @ 21:22:55
URL: http://acgulle.se
Elindersson

Lika snygga som vanligt! Jisses yeah!

2013-02-05 @ 23:55:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0