Stick härifrån Ivar!!


Just nu ligger jag och Isa i sängen och lyssnar på ivar. Skönt att vi är inomhus, skönt att hästarna är i stallet. För det är ett jäkla oväder ute. Extra skönt är det att jag hann få in hästarna innan ovädret anlände, hade inte varit kul att ta in oroliga hästar nu när det är blåis överallt.. 

Lite småsint är jag. Varför skulle det bli storm idag för? Theo som var nyskodd och redo för trimmning. Och jag som hade sett framemot en helkväll i stallet, ridandes, putsade och pysslande. Istället blev det en kväll hemma. Vilket kan vara skönt ibland, men inte fyra kvällar på rak... Men Ivar skulle ju försvinna rätt snabbt, så i morgon blir det ridning!! Och eventuellt blir det tillsammans med Zickan och Viran :) 


Det här är typ min favoritbild! Alla ser flummiga ut och dessutom lyckas Theo och Zickan göra typ samma pose ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0