Stallskor, hästgodis och tömkörning



Jag är helt såld! Idag köpte jag världens skönaste och bästa stallskorna som finns. Det blev ett par Grubs. Svarta, plastiga och sköna. Tydligen så klarar man kyla  ner till - 20, vilket är ypperligt för jag fryser nästan alltid om fötterna. Eftersom de är gjorda i plast slipper man smörja och de är vattentåliga! Så nöjd! Det var inte det enda jag fick med mig hem idag utan det blev även hästgodis till Theo, klart han vill ha lite gotta! Det är så bra, för på Häst e Bäst har de lösvikt på hästgodis. Och massa olika smaker! Mums tycker Theo! 

Eftersom jag först var sjuk och sen blev det julfirande på annan ort och sen sjuk igen, så har Theo vilat ett par dagar. Så idag tänkte jag på hälsan! Det blev tömkörning istället för ridning. Oftast skiter jag i att jag är förkyld och rider endå. Men nu när jag är gammal och vis har jag insett att för det 1/ Man orkar inget, så därför går det dåligt 2/ Jag blir inte frisk snabbare av att anstränga mig. Visst håller ni med? 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0