Rensat bort alla dammråttor


Ni ska bara veta vilken hemmafru jag har varit de senaste timmarna. Jag har tvättat, torkat och vikt i stort sett alla mina kläder. För att vara mer exakt så har jag fyllt 7 tvättmaskiner med skitiga kläder, handdukar och lakan.  Dötiden mellan tvättandet så har jag städat nästan hela min lägenhet och motionerat Isa. Highfive! Så nu kan jag åka iväg, fira jul och komma hem till en städad och fin lägenhet. Grett. 

Men trots mitt infall som hemmafru hann jag rida Theo på planen. Idag fick han jobba i en lägre form utan att hugga fast i bettet och knipa bakom manken. Och vet ni vad? Han var så fin! Speciellt i galopparbetet. Det är en häftig känsla när man känner hur avslappnad och lösgjord hästen är och utan spänningar. Like it!! Efter ridningen blev det så jag åkte och besökte Zickan och Oscar. Det var glöggfest hos den igår, och till min besvikelse var de piggare och fräschare än vad jag hade hoppats på ;P 

Så nu blir det en dusch och i morgon blir det ett par timmars jobb innan jag går på julledigt! Längtar!! :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0