Hundsnack


Alltså galet mysigt det är att ha Isa hemma igen! Jag har haft fullt upp ett tag, så därför har brorsan och även min mor fått tagit hand om henne. Något som Isa inte har något emot! Hos mamma blir hon bortskämd med mat och gulligull och när brorsan har henne får hon leva livet och härja lös i skogarna. Så nu har jag faktiskt en väldigt slimmad och vältränad hund. Det finns ett ordspråk - sådan hund, sådan matte , det måste väl betyda att jag också är slimmad och vältränad nu dåå? ;) 

Dock så finns det en stor nackdel när min bror har henne. Det är nämligen så att hon alltid alltid kommer hem utan halsband och koppel. Så nu efter jag köpt 3 st och fått 2 halsband av Zickan får det vara nog. Så på onsdag får jag ett på posten, och fram till dess får Isa ha mitt hemmagjorda halsband/koppel
av spännband. Mycket fint... 

Värsta hundinlägget det blev idag! :) 


Isa och käck, bästa vännerna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0