Hädanefter


Jag är så ridsugen! Nä, jag är dressyrsugen! Jag vill rida ett riktigt bra dressyrpass, i bra miljö och känna känslan "iiiiiiiiiiwiiiiiiiiiiooooijgaaaa". Ni fattar.  Det är ju just det som gör att ridning är så galet kul, roligt och fantastiskt! Tyvärr så har allt strulat lite, tappskor, trasig bil, trasig transport, dåligt väder, storm, jobb, hund, tvätt och andra tråkiga saker som har gjort att tiden inte räckt till. Men nu får det vara nog. Om jag så måste jobba till midnatt, släpa transporten själv, bära Theo, ha skitiga kläder eller vara vädergud, nu ska det ridas och tränas för fullt! :D  

Så därför ska jag börja med att ladda upp med sömn. För nu blir det mindre än vanligt ett tag framöver. God natt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0