Ett gott skratt


Alldeles nyss pratade jag med min vän Amanda. Hon berättade glatt att hon hade kollat efter hästar på hastnet.se. Hon hade även sett ett par fina avkommor efter Floricello och Florencio. Vilket jag höll med om, de två lämnar fina avkommor! Sen fortsatte hon och sa att hon även hade sett fina hästar efter hingsten Ralf. Eftersom hon inte fick någon respons från mig (jag har ju inte koll på alla hingstar) så mumlade hon fram att han hette inte enbart Ralf, utan Sunkens Ralf. Brydd och lite frågande svarade jag att jag inte visste vad Sunkens Ralf var för hingst. Men sen en halv sekund senare slog det mig, SKOVENS RAFAEL!!!  

Hahaha!! Vad vi skrattade! Så himla kul att hon trodde att hästen hette Sunkens Ralf. Vi båda var helt eniga om att vem fan skulle döpa sin fina häst till Sunkens Ralf?! Haha!! Du förgyllde min kväll Amanda!! :) 


"Sunken" in action! ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0