Ett gäng med bilder från idag och gårdagen


Igår fanns det ingen tid över till att rida. Jag fick nämligen ett hölast med x-antal hundra kg som skulle bäras upp och dessutom hade jag ett julbord med mina arbetskompisar och bröder+Farsan.  




Isa var till stor hjälp pch pekade ut vart balarna skulle läggas. Eftersom hon förtillfället är sjukskriven slapp hon hjälpa till (heheheeee) 




Idag på förmiddagen åkte jag och isa ut till Rasten och gick en promenad. Väldigt pigg och glad Isa som sprang runt runt, hon har lagrat på sig massa energi efter ett par dagar av "lugn och ro". 


Efter promenaden fick Isa stanna kvar hos pappa och själv åkte jag till Häst e Bäst. Där hittade jag en julklapp till min faster, hästgodis, hönät och en ny ryktborste. Som var riktigt bra. 


Även hästarna blev motionerade idag. Inte Farba, men eftersom Fabbe inte ville vara med på bild så ställde hon upp och posade. Fabbe och hans kompanjon Nalle tog en tur ute i skogen, med både trav och galopp - vilket dom uppskattade och flög iväg i fullfart! :) 



Eftersom kylan har slagit till här uppe (blääää) så fick både jag och Theo klä på oss ordentligt när vi gick till ridhuset. När vi väl kom fram så försökte vi oss på att göra något som kallas dressyr. Så bra gick det idag. I morgon blir det nya tag, dessutom tidigt på morgonen för jag har utsläpp. Och då ska jag skippa kandaret och inte komma till ridhuset som en isbit. Tror ärligt att det är dags att leta fram vinterkläder... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0