sjuk dröm

 
Haha! Inatt drömde jag världens konstigaste dröm. Trots att den var konstig var den en fröjd för alla vi som är hästgalna och älskar att shoppa loss till våra pållar. Åter till drömmen! Jag, Martina, Zickan och Frida var i Polen. Där vi typ hade blivit halvt kidnappad av en Polsk taxichaufför. (Vi var inte kidnappade, men han körde inte dit vi ville...) Efter flera timmar i bilen med honom, som dessutom också pratade svenska (?!?!) kom vi fram till en hamn. Där vinglade vi fram på tågrälsar med bilen, typ som en bro med rälsar, så själva havet låg under oss.. Plötsligt stannar den Polska taxichauffören till och säger att han ska BARA prata med sina vänner. Vilket är utanför världens ruckel till byggnad, och utanför står två sliskiga, kriminella typer i svarta skinnjackor. Plötsligt så slänger jag mig ut ur bilen (och Martina  skriker i bakrunden att jag ska stanna kvar i bilen) för vet ni vad jag upptäckte? Jo, i den där byggnaden fanns det en hästaffär. Med världens finaste saker. Alltså, jag höll på att dö när jag gick in. Så mycket fint, blingbling, läder, smycken, träns,  ja allt som jag personligen tycker är såå fint. Jag minns speciellt betten där bettringarna var blingade med diverse blingblingar i olika färger och mönster. Jag gick runt där inne i flera timmar. Kände och klämde på allt. Självklart ville jag ha allt, alllt aaaaaaallt som fanns där inne. Men trots att det var proppat med grejor i hela butiken, så köpte jag en salva som tydligen var receptbelagd i Sverige för 75 kr. Medans Martina köpte världens coolaste animo ridbyxor för 250 kr. Drömmar är bra konstiga ibland! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0