så vackert

 
Igår fick jag se, med mina egna ögon, bland det vackraste och finaste jag någonsin har sett. ååååh :) 
 
Igår åkte jag, Helena och Sanna iväg till Oviken för att hämta hem lilltjejen Farba. Inte nog med att hon äntligen ska få komma hem, utan vi passade även på att göra ett ultraljud för att kolla så att allt var okej. Men innan det var dags för ultraljudet fick vi gå en liten promenad för att hämta hem henne. Cool som hon verkar vara hängde hon snällt med oss och brydde sig inte om sina kompisar som gnäggade lite efter henne. Utan hon var nöjd att få hänga med oss på nya äventyr!
 
När vi äntligen hade promenerat i ett par minuter var vi framme på gården, och då var det dags för ULTRALJUD, whiiho. Sen att jag råkade bli så känslosam, att tårarna tryckte bakom ögonlocken när jag fick se den finaste lilla hästen som typ finns är ju bara alldeles för underbart. Hehe..
 
Den lille krabat hade ett starkt hjärta och en fin bröstkorg. Det kan inte bli bättre än så, just nu. Men tänk, om ett par månader. Vad fin och bra den kommer att vara då, i mina ögon. Så nu är det den stora frågan. Hingst eller sto? ;) 
 
 
Pappa Floricello  :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0