En helg i Stockholm

 

Helgen har spenderas i Stockholm. Där jag bl.a. kikade på Pride paraden i ca 3 timmar. Helt galet att jag orkade stå i stekande sol, utan att dö! Men den var underhållande, så det var väl därför tiden rusade iväg. Dock så är jag imponerad av de som gick i paraden och underhöll tusentals åskådare i flera timmar. 
 
Det blev inte enbart en helg i regnbågens färger. Utan jag hängde även med några polare, upptäckte Stockholms uteliv och gick i ett par ridsportaffärer. Med mig hem fick jag en ny rosett som ska få pryda mitt hår på tävlingar. 
 
Eftersom jag var borta i helgen fick hästarna vila fredag och lördag. Idag fick båda gå varsitt pass på planen. Det blev en hel del programridning på båda. Eftersom det är äntligen dags för tävling nästa vecka! Fabbe ska få gå LB:2 & LB:3, medans Theo ska få kämpa sig genom fyra program. Så jag har 6 olika dressyrprogram som jag ska lära mig. Hehe. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0