Ajaj

OMG! Vilken träningsvärk jag har haft i låren de senaste dagarna. Aldrig aldrig att jag ska besöka ett gym efter detta!! ;) (eller så är det så att jag inser hur otränad jag egentligen är...)
 
Eftersom hästarna vilade i måndags så stack jag till gymmet med Christer. Med facit i handen så skulle jag aldrig ha gjort det, eftersom det blev ett mördarpass.. Vilket resulterade i en träningsvärk av den värsta sorten. Såpass att jag inte har kunnat rida på 3 dagar!! Aldrig mer ett mördarpass, aldrig..
 
Eftersom jag inte har kunnat rida ordentligt har det blivit longering, tömkörning och skritt ute. Men de båda förtjänar ett par dagar utan dressyr efter helgens prestationer :)
 
Alltså den här bilden är sååå jag... 😂 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0