Middag.

Sitter nu hemma och äter middag - en äggmacka med kaviar. yummie! Det är en välförtjänt middag för jag har motionerat två pållar idag. 
 
Theo var först ut idag! Jag hade planerar att vi skulle trava över upphöjda bommar. Tyvärr tyckte Theo annat, så jag var tvungen att rida igenom honom. Tillslut lossnade han, efter ett par skänkekvikningar och försök till att "öppna upp honom". Vi avslutade med att trava över bommarna, och då kändes han fin! 
 
Efter Theo åkte jag iväg och red ut en sväng På Fabbe. Som vanligt hängde även Sanna och Nalle med! :) Idag var det ombytta roller. Fabbe som annars är på hugget var lugn, och gamle Nalle som annars är lugn var verkligen på huGget. Eftersom Fabbe inte såg spöken överallt kunde han koncentrera sig på arbetet, och det gjorde han helt klart godkänt! Trots att vi red på en grusväg gjorde han fina skänkekvikningar, galoppfattningar och tempoväxlingar i galoppen! 
 
 
Fina Lillkillen! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0