Fina hästar

 
Eftersom jag slutade tidigare än vanligt hann jag sticka iväg till ridhuset och trimma Theo. Idag blev det mycket öppnor, slutor och även piffande! Vi avslutade med att rida igenom delar av MSVC:1, och det flöt på bra. Han var så fin idag att han är värd flera kg guld! :D 
 
Efter ridningen blev det stallfix, så som tvätta, städa, laga mat och mocka... om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag gjorde, men att ha något att göra i 5 timmar var inga problem. (tiden går fort i stallet) 
 
Plutt Theo var inte den enda pållen jag red i dag. Utan även Fanny fick kämpa med mig på ryggen. Hon var RIKTIGT fin idag! Det har verkligen hänt så mkt på kort tid. Hanna har gjort  ett riktigt bra jobb med henne! 
 
Slänger in bilder från idag, på fiiiiinhästarna! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0