Bra idé!

 
Nog för att jag är en dressyrtant, men det är galet kul att hoppa! Och det tycker Theo med! 
 
Idag kom jag på den briljanta idén att jag och Zickan skulle hoppa. Hanna, Karin och Frida tryckte att min briljanta idé var briljant! Så dom hakade också på. 
 
Med hinder huller om buller på planen och utan någon planering på bana eller övning började vi att flänga runt och över hindren. Theo och jag hoppade en linje räcke-plank och ett räcke ett par ggr. Sen offrade vi oss till att vara hinderpetsonal. Alla ryttare och hästar var duktiga, så jag slapp bygga upp rivna hinder. Yey! 
 
Zickan, hon var värsta hoppryttaren idag! Det är nästan så att jag tror att hon har hoppat i smyg nu i vinter :) Dessutom blev hon värst taggad, så nu vill hon hoppa en gång i veckan. Awesome, tycker jag och Theodor!!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0