Började blääää slutade yeah

(Gårdagens inlägg)
 
Tilll Theos stora skräck fick han sin fina tjocka ponny man ryckt idag... Han verkligen ogillar när man försöker sig på att rycka manen, såpass att han tom försökte stegra och bocka - i spolspiltan! Efter diverse övertalningsförsök gav jag halvt upp. Vi fick liksom mötas på halva vägen, han fick en tunnare man och jag fick använda en mackapär som används för att tunna ut hundarspäls. Genom att göra det snabbt och halvhjärtat accepterade han det. 
 
 
Efter att ha fått utstå allt det hemska med manen fick han en stund att njuta. jag tog mig tid och gav honom Massage, med en sådan där massagemaskin. Theo tyckte att det var mkt sköööööönt! 
 
Efter Theos lilla privata skönhetsbehandling var det dags för att trimma lilla Fabbe. Idag fick han verkligen miljöträning. Ny ridplan, massa hästar i hagar, hundar och diverse prylar. Men trots allt nytt och konstigt skötte han sig bra. Det blev bla förvänd galopp och tempoväxlingar i traven som vi tränade på idag. Duktig pålle!! :) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0